Czy warto zainwestować w długopisy z logo firmy?

Identyfikacja wizualna firmy jest bardzo ważna, a stoi za tym szereg bardzo konkretnych argumentów. W obecnych czasach można zaryzykować stwierdzenie, że potencjalny klient „kupuje” oczami. Nie chodzi tu jedynie o ładne i estetycznie zapakowane produkty. Chodzi również o usługi. Jak to możliwe, skoro ich przecież nie da się zobaczyć? Stoi za tym przychylność do usługodawcy, na którą wpływa również identyfikacja wizualna! Zresztą odpowiada za o wiele więcej:

  • Potencjalni klienci mogą nie zapamiętać nazwy danej firmy, ale jeśli zapamiętają logo, to będą je podświadomie wychwytywać w kolejnych miejscach, w których się z nim zetkną,
  • Poza samym logo mogą pamiętać też skojarzoną z firmą paletę kolorów,
  • Spójna narracja wizualna buduje poczucie zaufania wobec firmy i wpływa na ocenę jej profesjonalizmu.

Jak mają się do tego długopisy z logo? To uniwersalny gadżet, który na stałe wszedł do wyposażenia biura, targów handlowych czy oddziału firmy. Dzięki temu, że nie budzi zdziwienia, jest idealnym rozwiązaniem do skutecznego i nienachalnego reklamowania firmy.

Jaką wartość przyniosą firmie długopisy z nadrukiem?

Długopis, który otrzymujemy przy tzw. okazji, staje się zwykle przechodnim narzędziem piśmienniczym. Zdarza się, że wrzucamy go do teczki i zostaje przy nas do kolejnego momentu, kiedy przyjdzie nam coś podpisać. Długopisy z nadrukiem pełnią zatem długofalowo funkcję reklamową, ponieważ wyrzucone zostaną zazwyczaj dopiero kiedy po prostu się wypiszą. Do tego momentu znajdują się w obrocie i mogą trafić do osób, o których nawet byśmy nie pomyśleli w kontekście naszej grupy docelowej.

Długopisy reklamowe na każdą okazję

Ze względu na swoją użyteczność i powszechność, długopisy reklamowe w sposób nieuświadomiony przenikają do codziennego użytku, dzięki czemu w sposób niewymuszony spełniają swoją rolę. A jest nią oczywiście rozpowszechnienie świadomości marki. Długopis z nadrukiem może przedstawiać zarówno logo, jak również hasło czy firmowy slogan. Jego obudowa może być wykonana z różnego materiału, który dodatkowo wzmacnia informacje i nadaje jej kontekst. Inaczej zostanie odebrany standardowy długopis, a inaczej ekologiczny długopis z papieru.

Długopisy firmowe mogą kompleksowo oddawać jej charakter

Jeśli długopisy firmowe będą metalowe, to od razu zbudują skojarzenia z solidnością. Jeśli zdecydujemy się na długopisy papierowe, to wzbudzi słuszne skojarzenia z dbaniem o środowisko. Długopisy firmowe mogą być też znakowane przy pomocy rozmaitych technik: od tampondruku przez sitodruk po grawerowanie laserem. Każda z tych technik wpływa na wrażenie, jakie wzbudza długopis z nadrukiem. Nie bez znaczenia ma również jakość samego długopisu i nie chodzi tu wyłącznie o wykonanie, ale także o tusz i wygodę w obsłudze.

Wysokiej jakości długopisy z logo firmy

Sięgając po to rozwiązanie warto zdecydować się na współpracę z zaufanym producentem, który dostarczy długopisy w pełni zgodne ze specyfikacją i uprzednio uzgodnionym projektem. Długopisy reklamowe nie są drogie, nawet w dużym nakładzie, a lata ich obecności na branżowych wydarzeniach świadczą o niesłabnącej skuteczności. Wśród sprawdzonych firm, które dostarczają firmom dedykowane długopisy, warto wymienić Długopisy24. Szeroka oferta i różne opcje personalizacji pomogą w doborze konfiguracji odpowiedniej dla Twojej firmy.

Czy warto zainwestować w długopisy z logo firmy?
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here