Naklejki foliowe – jak wykorzystać je w promocji?

Naklejki foliowe – jak wykorzystać je w promocji?

Czy szukając sposobu na uatrakcyjnienie produktu, pomyśleliśmy kiedyś o zastosowaniu naklejek samoprzylepnych? I chociaż często są one pomijane, to mogą również przyczynić się do wzrostu zainteresowania i stanowić dodatkową reklamę. W końcu liczy się oryginalność i sposób zaskoczenia klienta. Jak wykorzystać naklejki foliowe w promocji produktu?

Oklejanie produktów

Foliowe etykiety mogą przybierać rozmaite kształty i formy, co daje duże pole do popisu. Jednym ze sposobów ich zastosowania może być znakowanie produktów. Niezależnie od tego, czy dany przedmiot trafia do sprzedaży opakowany w kartonik, szklany flakon czy też metalową puszkę, możemy umieścić na nim naklejkę informującą np. o jego składzie. Jeżeli zależy nam na minimalizmie, zrezygnujmy z dużej ilości kolorów i postawny ma prosty design wraz z logo. Z kolei produkty kierowane do młodszych odbiorców powinny wyróżniać się niecodziennymi rozwiązaniami – naklejka może więc przyciągać uderzającym doborem barw, kształtem i nietypową czcionką.

Naklejka na pudełku

W przypadku prowadzenia sprzedaży wysyłkowej, również możemy znaleźć zastosowanie dla naklejek. To świetny i tani sposób na dodatkową reklamę, a poza tym stanowią one ozdobę dla pudełka, w którym wysyłamy produkt. Można je stosować w przypadku różnych okazji jak np. święta Bożego Narodzenia. Wlepki z odręcznym podpisem będą świadczyć o indywidualnym podejściu do klienta. Jeżeli sprzedawany produkt jest delikatny lub zawiera elementy wykonane np. ze szkła, można wykonać również oznaczenia informujące o tym.

Dodatkowy gadżet

Naklejka foliowa nie musi być jedynie elementem opakowania, ale może stanowić również idealny gadżet. Do zakupów można dołączyć zestaw wlepek przeznaczonych do ozdobienia laptopa, tabletu lub telefonu. Etykieta z atrakcyjnym wzorem będzie spełniać funkcję estetycznego dodatku, a także przy okazji będzie reklamą dla naszej firmy. Jeśli oferujemy usługi np. hydrauliczne, naklejka z numerem telefonu wręczona klientowi podczas wizyty może być formą wizytówki. Im więcej zastosowań dla wlepki tym lepiej, a umieszczenie jej w miejscu widocznym dla innych będzie gwarantowało przyciągnięcie uwagi potencjalnych przyszłych klientów.

Dodatkowa reklama

Przy planowaniu działań marketingowych również możemy uwzględnić wykorzystanie naklejek. Jeśli jesteśmy właścicielami warsztatu samochodowego, możemy wręczać naklejki odwiedzającym nas klientom. Przyjeżdżające do warsztatu pojazdy z naklejkami będą oznaczać stałych bywalców, którzy otrzymają kilkuprocentowy rabat przy każdej kolejnej wizycie. Im ciekawszy design, tym większa szansa, że przyciągnie ona wzrok kolejnych klientów i zachęci ich do zapoznania się z marką.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj