Pozycjonowanie stron – od czego zacząć?

Szacuje się, że z wyszukiwarki Google korzysta ok. 42% całej populacji Ziemi. To ponad 3 miliardy osób. Biorąc pod uwagę fakt, że ponad połowa świata posiada dziś dostęp do Internetu i zdecydowana większość używa Google, najlepszym sposobem na wypromowanie się są pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie w wyszukiwarce to najprościej mówiąc różnorodne działania, których celem jest zwiększenie widoczności strony www lub sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania. Nie bez powodu działania SEO z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Kolejne firmy zyskują świadomość, że jeśli chcą zaistnieć w sieci, po prostu nie mogą zrezygnować z pozycjonowania.

Agencje SEO i firmy pozycjonujące – gdzie szukać pomocy?

Działanie firm zajmujących się pozycjonowaniem oraz ich ofertę najlepiej przedstawić na konkretnym przykładzie. Nie ma znaczenia, z jakiego miasta jest agencja, ponieważ współpraca z nią przebiega zazwyczaj mailowo lub telefonicznie. Wpisując w wyszukiwarkę Google „pozycjonowanie” lub „pozycjonowanie sklepów” trafisz na różne agencje. Jedną z nich jest Pozycjonusz.

W swojej ofercie posiada szereg usług:

  • pozycjonowanie stron i sklepów,
  • link building,
  • audyty i optymalizacja SEO,
  • copywriting,
  • przyspieszanie stron,
  • budowa zaplecz pozycjonerskich,
  • konsulting SEO,
  • usługi techniczne i programistyczne.

Podejmując pracę z agencją oprócz szczegółowego zapoznania się z ofertą, warto również zwrócić uwagę na doświadczenie. W przypadku firmy Pozycjonusz możemy zauważyć, że istnieje na rynku już 10 lat i zrealizowała ponad 20 000 projektów. Zatem śmiało można uznać, że ich obietnice o podwyższeniu pozycji w Google czy zwiększeniu ruchu z wyników organicznych nie są bez pokrycia.

Jak zamówić usługi SEO?

Proces zamawiania usług nie jest skomplikowany. W tym celu powstał dedykowany panel, który Ci to ułatwi. Możesz wybierać spośród czterech usług:

  • pakiety SEO – wybierając tę usługę firma pozyska dla Twojej strony wiele wartościowych linków z różnych źródeł,
  • kompleksowe SEO – to wszechstronne działania nad stroną internetową od audytu po link building,
  • artykuły sponsorowane – unikalne teksty wysokiej jakości publikowane w poczytnych serwisach przyciągną uwagę potencjalnych klientów,
  • pozycjonowanie lokalne – polega na pozyskiwaniu wartościowych linków lokalnych, audycie lokalnym i prowadzeniu wizytówki Google Moja Firma.

Po każdym złożonym zamówieniu i zweryfikowaniu go przez pracownika na podany adres mailowy otrzymasz fakturę. Po jej opłaceniu zyskujesz dostęp do efektów wszystkich działań podejmowanych przez Agencję. Widzisz m.in. postęp realizacji projektu w czasie rzeczywistym. Oprócz tego otrzymujesz raport na temat dodanych linków, czyli jakie linki i na jakich stronach lub forach zostały dodane, raport na temat artykułów sponsorowanych i miejsc ich publikacji. Możesz także stale monitorować pozycję swojej strony w Google i sprawdzać wskaźniki SEO witryny, ponieważ na czas realizacji projektów zyskujesz dostęp do autorskiego narzędzia SEO Sitemeans.

Pozycjonowanie konkretnej branży – wybierz pakiety linków

Warto wiedzieć, że w pozycjonowaniu ważną rolę odgrywa branża. Bardzo często to ona wyznacza kierunek konkretnych działań. W ofercie Pozycjonusza znajdziesz aż dziewięć różnych pakietów linków podzielonych właśnie ze względu na profil działalności.

Firma swoim klientom proponuje:

  1. Pakiet Firmowy – stworzenie wizytówek firmowych, które mają ogromne znaczenie przy pozycjonowaniu lokalnym,
  2. Pakiet TrustRank – Twoja strona zostanie przyporządkowana do najpopularniejszych, profesjonalnych polskich katalogów stron,
  3. Pakiet Dom – jeśli zajmujesz się budową lub remontami, zyskasz tematyczne linki do swojej strony; to m.in. wpisy w katalogach, które wzmocnią profil linków do Twojej witryny i sprawią, by był naturalniejszy,
  4. Pakiet Turystyczny – sprawdzi się, jeśli prowadzisz swój hotel, pensjonat, agroturystykę czy inny obiekt noclegowy, ponieważ zyskasz dzięki niemu wartościowe linki, a także nowych gości,
  5. Pakiet Sklepowy – jest on przeznaczony dla sklepów internetowych; zyskasz dzięki niemu wizytówki z ofertą i wszystkimi danymi kontaktowymi,
  6. Pakiet Medyczny – skierowany do osób, które prowadzą swoje gabinety medyczne; ma za zadanie wypozycjonować Twoją stronę internetową dzięki wartościowym linkom,
  7. Fora – ta usługa polega na tworzeniu oraz publikowaniu postów na forach internetowych, w których będą znajdowały się linki do Twojej witryny,
  8. Ogłoszenia – firma zajmuje się publikowaniem ogłoszeń na temat Twojej firmy lub oferty sklepu z klikalnym linkiem,
  9. Profile – tworzenie profili internetowych w serwisach tematycznych i na forach internetowych z klikalnym linkiem.

Pozycjonowanie stron – od czego zacząć?
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here