Rynek gadżetów reklamowych w Polsce rośnie

Jeszcze kilka lat temu gadżety reklamowe w Polsce były absolutną nowością i pojawiały się tylko okazjonalnie, a jeśli już, to w bardzo słabej jakości. Dziś jednak trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek akcję promocyjną bez odpowiednio zaprojektowanych gadżetów. Jaka jest przyczyna wzrostu ich popularności i jakie konsekwencje niesie on za sobą dla rynku? Sprawdź.

Wzrost popularności akcesoriów wykorzystywanych przy akcjach promocyjnych obserwują sami ich producenci. – Rynek gadżetów reklamowych w Polsce stale rośnie. Można to zaobserwować zarówno odwiedzając największe targi branżowe, Rema Days, na których każdego roku pojawia się więcej wystawców, jak i przyglądając się wynikom finansowym producentów. Na przykład opengift.pl co roku obserwuje aż 30-procentowy przyrost klientów – mówi Paweł Frieske z OpenGift.pl. – Oczywiście gdzieś znajduje się swego rodzaju „sufit” tych wzrostów, lecz obecny trend wyraźnie wskazuje na to, iż polskie firmy coraz chętniej sięgają do takich form przekazu w komunikacji z klientem, partnerem czy pracownikiem – dodaje.

Popularność gadżetów reklamowych w Polsce wzrasta nie bez powodu. Przyczyn można wskazać co najmniej kilka.

Dlaczego rynek gadżetów reklamowych rośnie? Na wzrost popytu na gadżety reklamowe wpływ ma kilka kluczowych czynników. Są nimi:

stale rosnąca świadomość wagi brandingu wśród polskich przedsiębiorców – polski -rynek, po burzliwym okresie transformacji lat 90-tych, pewnie wkroczył na światowy poziom. Firmy dostrzegają, jak dużą rolę w wyborach konsumenckich odgrywa przywiązanie do marki i postrzeganie jej. Gadżety reklamowe są zaś dobrym nośnikiem znaków firmowych,

-dynamiczny rozwój rynku gadżetów – przekłada się on zarówno na stałe poszerzanie się asortymentu, jak i coraz lepszy stosunek ich jakości do ceny.

Nie bez znaczenia jest również bardzo pozytywny odbiór samych gadżetów wśród klientów, a także wzrost ich roli w komunikacji na poziomie B2B.

Co wzrost popularności gadżetów firmowych oznacza dla klienta?

Dla klientów, a więc przedsiębiorców, wzmocnienie tego sektora rynkowego jest bardzo dobrą wiadomością. Oznacza bowiem, że mogą się oni spodziewać coraz lepiej dopasowanej oferty tego typu produktów.

Producenci gadżetów reklamowych już dziś oferują:

-zaawansowane techniki znakowania produktów – takie, które pozwalają na szybkie wyprodukowanie dużych partii akcesoriów, np. długopisów, a jednocześnie zapewniają wysoką jakość i precyzję zadruku. To np. tampodruk czy sublimacja, a także grawer (wykonywany obecnie przez wybranych również na szkle),

coraz szerszą gamę gadżetów premium – włączając w to najpopularniejsze ostatnio powerbanki oraz głośniki Bluetooth,

-designerskie gadżety, które wychodzą poza standard – to te, które wytrącają konsumenta ze schematu i naprawdę zwracają uwagę, jak np. gadżety antystresowe w nietuzinkowych kształtach czy… świecące sznurówki. Możliwości są niemal nieskończone!

Właśnie dlatego, w poszukiwaniu wysokiej klasy gadżetów, warto przyjrzeć się dokładnie aktualnej ofercie i postawić na najwyższą jakość w połączeniu z rozsądną ceną.

Rynek gadżetów reklamowych w Polsce rośnie
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here