Siedziska reklamowe – jak wybrać najlepsze?

Narzędzi reklamowych jest całe mnóstwo, zwykle w wyborze kierujemy się przede wszystkim ceną i funkcjonalnością – jak wybrać takie gadżety do siedzenia, z których nasz potencjalny klient będzie chciał korzystać? Oto kilka wskazówek.

Wygoda i użyteczność

Nawet najbardziej bajeranckie siedziska, na których wykonamy swój nadruk, na niewiele się zdadzą, jeśli nie będą wygodne i użyteczne. Po co komuś dmuchana sofa ogrodowa, jeśli nie da się na niej wygodnie położyć. Siedziska reklamowe przede wszystkim muszą być wygodne, tylko wówczas mamy pewność, że nasi potencjalni klienci będą chcieli ich używać, a to ważne, bo to w końcu nośnik naszej reklamy.

Po co zamawiać siedziska reklamowe?

Siedziska reklamowe w postaci leżaków, puf czy krzeseł to nie tylko idealne rozwiązanie na targi branżowe, gdzie jakieś miejsca do siedzenia muszą znaleźć się na naszym stoisku. To również świetny pomysł na praktyczny prezent dla klienta czy kontrahenta. Jak wiadomo najbardziej cieszą prezenty bez specjalnej okazji, dlatego takie siedziska można ofiarować klientowi nie w najgorętszym okresie, kiedy dostaje mnóstwo gadżetów od współpracujących z nim firm (np. Święta Bożego Narodzenia). Ale w okresie, kiedy prezentów specjalnie się nie spodziewa lub po prostu ma wówczas tzw. niski sezon. Mowa tu o wakacjach czy feriach. A to właśnie najlepszy okres na podarowanie np. pufy do ogrodu, leżaka czy kostki reklamowej.

Jakie siedzisko wybrać?

Niezależnie od branży, są takie typy siedzisk, które na pewno się sprawdzą. Np. leżaki reklamowe czy pufy reklamowe. To po pierwsze świetny nośnik reklamy, a po drugie naprawdę świetny pomysł na prezent wysyłany np. w okresie wakacyjnym.

Wysłanie kontrahentowi prezentu w postaci pufy sako czy leżaka lub krzesła reżyserskiego jest o tyle świetnym pomysłem, że tego typu gadżetów nigdy nie jest za wiele. Klient dostanie takie siedzisko i albo chętnie użyje go w biurze, albo odda swoim pracownikom do wykorzystania. Co ważne, używanie przez kogoś dzień w dzień przedmiotu z logo naszej marki, pozytywnie go do nas nastawi. Warunek jest jeden, siedzisko nie może mieć zbyt natrętnego brandingu i koniecznie musi być dobrze wykonane.

Jakość wykonania przekonuje do używania

Podarowanie siedziska, które po trzech użyciach pęknie lub się przedrze, jest gorsze niż nie podarowanie niczego. Jakość wykonania przedmiotu, który sygnujemy swoim logo to rzecz więcej niż ważna. Wybierajmy więc raczej prawdziwe drewno aniżeli sklejkę niskiej jakości – leżak trzymany na zewnętrzu musi radzić sobie z wilgocią i czasem bardzo wysokimi temperaturami, jeśli jego rama nie będzie trwała, nasz klient kiedyś wyląduje na ziemi i to mu się nie spodoba. Wybierajmy też druk sublimacyjny zamiast nadruku w formie naklejki. Nic nie wygląda gorzej niż połowa logo lub starty obrazek. Dobrze, by materiał krzesła czy leżaka był trwały i odporny na trudne warunki, może to być tkanina poliestrowa.

Wybierając siedziska reklamowe, zadbajmy, by nie tylko były ładne i estetycznie wykonane, ale i trwałe. Taka inwestycja na pewno nam się zwróci, a dodatkowo zyskamy na pozytywnym wizerunku naszej marki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj