Cukierki firmowe – słodki gadżet z twoim logo

Gadżety z logo firmy to popularne rozwiązanie, by w oryginalny sposób wypromować swoją markę lub produkt. Długopisy, smycze na klucze, pendrive’y czy koszulki to kilka przykładów, na jakich powierzchniach można zastosować spersonalizowany nadruk. Oryginalnym i słodkim pomysłem na promocję są cukierki firmowe. W jakich sytuacjach się sprawdzą oraz jakie są ich rodzaje?

Cukierki firmowe oryginalnym pomysłem na promocję

Cukierki firmowe, np. w formie karmelków twardych, marmoladek pektynowych lub krówek reklamowych, to oryginalny pomysł na przyciągnięcie uwagi klienta. Sytuacje, kiedy doskonale się sprawdzą, to np. targi i imprezy masowe. Podczas takich wydarzeń przez stoiska przewija się bardzo dużo uczestników, wiele firm drukuje na te okazje przeróżne gadżety reklamowe. Tanią i sympatyczną opcją są cukierki firmowe, które można od razu zjeść na miejscu lub zabrać ze sobą do domu. Łatwo obdzielić nimi wiele osób, bo są zapakowane pojedynczo lub w małe, poręczne opakowania. Cukierki firmowe mogą być także integralną częścią każdej poczekalni – np. w przychodni, u kosmetyczki, dentysty czy doradcy finansowego. Liczba branż, gdzie cukierki firmowe doskonale się odnajdą, jest wprost nieograniczona. Również wszędzie tam, gdzie klienci przychodzą ze swoimi dziećmi, np. u psychologa dziecięcego, ale też w parku trampolin czy basenie z suchymi kulkami, na wejściu można obdarować klientów – małych i dużych – cukierkami firmowymi.

Cukierki reklamowe i ich rodzaje

Cukierki reklamowe i inne słodycze reklamowe występują w przeróżnych rodzajach i formach. Mogą to być krówki mleczne, kostki fudge, ciasteczka korzenne, draże, nadziewane karmelki, galaretki w cukrze, żelki w cukrze i inne słodkości. Wybór jest ogromny, producenci cukierków reklamowych proponują też słodycze w ekologicznych opakowaniach (np. biodegradowalnej folii) lub też z naturalnymi składami (wyłącznie z dodatkiem naturalnych aromatów i barwników). Wiele z nich można zamówić w przeróżnych smakach, niektóre są wegańskie. Cukierki reklamowe, bez względu na wybór konkretnego ich rodzaju, mają starannie wyeksponowane logotypy firmy, która je zamówiła. Opakowania zostały tak zaprojektowane, by miały jak największą powierzchnię reklamową, na której znajdzie się spersonalizowany projekt logotypu, usługi lub produktu.

Cukierki z logo odpowiedzią na potrzeby personalizacji

Cukierki z logo firmowym to odpowiedź na potrzeby stale zmieniającego się i ewoluującego rynku. Wiele firm nie zadowala się gadżetami no name, bez nadruku czy nazwy ich brandu. Cukierki z logo to jeden z pomysłów na spersonalizowanie takich gadżetów. Rozwiązanie to jest w przystępnej cenie i praktycznie na każdą kieszeń. Personalizacja to sposób na to, by wyróżnić się od konkurencji i wyprzedzić ją w działaniach promocyjnych. Pojedynczo opakowane cukierki z logo lub w większych opakowaniach, liczących kilkadziesiąt gramów karmelków, będą słodką pamiątka po targach czy innej, masowej imprezie, przypominającą o firmie, która je zamówiła.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj