Bilboardy reklamowe w przestrzeni miejskiej

Bilboardy reklamowe w przestrzeni miejskiej

Reklama stała się nieodzownym elementem przestrzeni miejskiej, zwłaszcza w większych miastach, ale też na trasach między miastami. W zależności od miejsca czy sezonu reklamy są różne. Mimo wszystko trudno dziś znaleźć miejscowość, w której nie ma bilboardów reklamowych. Ich ilość zagęszcza się, w miarę możliwości architektury, tam, gdzie pojawia się więcej ludzi.

Reklama stała się nieodzownym elementem przestrzeni miejskiej, zwłaszcza w większych miastach, ale też na trasach między miastami. W zależności od miejsca czy sezonu reklamy są różne. Mimo wszystko trudno dziś znaleźć miejscowość, w której nie ma bilboardów reklamowych. Ich ilość zagęszcza się, w miarę możliwości architektury, tam, gdzie pojawia się więcej ludzi. W pobliżu centrów lub innych przestrzeni handlowych (np. hale), dworców itp. Szczególną popularnością cieszą się powierzchnie reklamowe w miejscach, w których są dobrze widoczne, a jednocześnie klient może szybko nabyć reklamowany produkt. Z punktu widzenia reklamodawcy miejscem dobrym są dworce kolejowe dużych miast połączone z galeriami. Wadą jest jednak to, że przeważa tam przestrzeń zamknięta. Bilboardy reklamowe działają więc w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów, na dużą ilość odbiorców, ale w natłoku innych bodźców mogą być słabiej widoczne. Drugim dobrym miejscem są stelaże wolno stojące przy uczęszczanych drogach. Współcześnie dość powszechne jest budowanie centrów handlowych na wylocie dużych miast lub w pobliskich wsiach i mniejszych miejscowościach. Znajdują się one na trasie kierowców i cieszą się dużą popularnością jako miejsca, w których można coś zjeść, wypić. W okresie ferii i wakacji, częściej niż w roku szkolnym, przyciągają rodziny z dziećmi. Dlatego umieszczenie reklamy na bilboardzie u wylotu miasta jest zwykle bardzo opłacalne.

Tak naprawdę jednak każde miasto ma nieco inny rozkład i warto dopasować miejsce i przekaz reklamy do wybranej sytuacji. Bilboard wzdłuż drogi krajowej będzie skierowany raczej do osób jeżdżących prywatnie, omijających płatne autostrady, przemieszczających się na mniejsze odległości. Bilboard na autostradzie do zawodowych kierowców lub biznesmenów. Od reklamodawcy zależy co i jak zechce zareklamować temu targetowi, jednak na wstępie musi przewidzieć kto będzie najczęstszym odbiorcą reklamy i jaki przekaz najlepiej trafi do potencjalnego klienta z danej grupy społecznej.

Więcej informacji na temat billboardów reklamowych, a także możliwość zlecenia kampanii outdoor, znajduje się na stronie https://www.znajdzreklame.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj