Czym są namiot reklamowe? Kiedy warto z nich korzystać?

Czym są namiot reklamowe? Kiedy warto z nich korzystać?

Do namiotów reklamowych zaliczamy namioty z nadrukiem, targowe lub handlowe. Wszystkie znajdziesz w sklepie Inventini.com. Namioty są przygotowywane w celu stworzenia dla określonej instytucji np. firmy wizytówki, cechującej się atrakcyjną grafiką i kojarzonej z daną marką, która w ten sposób może być wypromowana i tym samym przyciągać klientów. Rynek jest przesycony ofertą rozmaitych firm, dlatego warto zadbać o zainteresowanie swoją marką jak największej liczby klientów. Można zrobić właśnie poprzez odpowiednie zaaranżowanie stoiska przy pomocy namiotu reklamowego. Można przebierać w różnych rodzajach ścian namiotów reklamowych, w zależności od tego, w jakim celu stosujemy dany namiot. W namiocie handlowym często znajdą się bloki wyposażone w lady czy ściana z drzwiami. Z kolei namioty rozstawiane na eventach mają z reguły trzy pełne ściany. Namiot reklamowy może mieć też postać dmuchaną.

Zalety namiotów reklamowych

Namiot można bez problemu rozłożyć dzięki regulowaniu napięcia dachu, regulowaniu wysokości nóg oraz bezpiecznym klikom. Kolejną zaletą namiotów reklamowych jest to, że można je przetransportować w dowolne miejsce bez dodatkowych problemów, ponieważ złożone zajmują mało miejsca, natomiast po rozłożeniu pomieszczą wszystko, czego się potrzebuje. Zwykle mają aluminiowy stelaż, cechujący się lekkością, a tym samym nie sprawiający problemów podczas przemieszczania. Warto zaznaczyć, że ich montaż i demontaż nie wymaga użycia żadnych narzędzi, co jest szczególnie wygodne w przypadku użycia go podczas imprez pod gołym niebem. Jego duże rozmiary sprawiają, że namiot jest widoczny z dużej odległości, przez co prezentowana przez niego reklama może być lepiej zauważona. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych namiot reklamowy może posłużyć jako ochrona przed opadami, przez co potencjalni klienci mogą zainteresować się przy okazji marką. Na dużej powierzchni namiotu reklamowego można wyeksponować z korzyścią dla firmy dany produkt lub hasło reklamowe.

Kiedy z nich korzystać i jakie wybrać?

Namiot reklamowe można zabrać ze sobą na każdego rodzaju imprezę okolicznościową, na targi branżowe, imprezy organizowane w halach, na targowiska, wystawy oraz na imprezę plenerową. Stały się nieodłącznym elementem imprez sportowych oraz targów handlowych, a także wpisują się w krajobraz festynów, gdzie mogą promować m.in. lokalne firmy. Nie należy zapomnieć podczas wybierania namiotu reklamowego, że sukcesu nie zapewni tylko chwytliwy nadruk, ale także solidność konstrukcji. Powinno się wybrać taki, który będzie łatwo rozmontować i zmontować, i który będzie wykonany z nieprzemakalnego materiału np. poliestru.

Więcej o namiotach reklamowych dowiesz się na inventini.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj