Jak zrobić reklamę na tik toku?

TikTok pozwala wybić się nawet najbardziej początkujących twórcom. Dlatego też to idealne miejsce również dla marek. Mogą pojawiać się różnorodne treści dotyczące np. prawa, biznesu, nauki języków obcych. Dzięki reklamie na tej aplikacji, masz możliwość stworzenia angażującą odbiorców kampanię. To także doskonała alternatywa dla Google Ads i Facebook Ads.

Reklama na TikToku – co warto o niej wiedzieć?

Na tik toku pojawiają się krótkie filmy, które bardzo często zawierają zabawną puentę. W celu stworzenia swojej pierwszej kampanii, należy założyć specjalne firmowe konto. Konieczne jest wymyślenie jej nazwy, ustalenie budżetu oraz wybranie celu reklamowego, który może być różny. W tej kwestii ta aplikacja daje spory wybór. Mianowicie może być to więc np. zasięg, konwersja, ruch. Warto też wiedzieć, że można wyróżnić różne formaty reklamowe. Dzięki nim właśnie reklama na tik toku będzie na długo zapamiętana. Do nich zalicza się: branded effects, hashtag challenge, boosted tiktoks, auction ads, brand premium, one day max, brand takeover, topview.

Czy inwestycja w reklamę na TikToku się opłaca?

Tik tok to aplikacja, która przemawia szczególnie do młodych odbiorców. Przede wszystkim ze względu na możliwość interakcji z rówieśnikami, globalną wspólnotę, dynamikę przekazu oraz występowanie na niej popularnej muzyki. Do tego również poprzez nią można wyrażać siebie w sposób kreatywny. To bardzo atrakcyjny kanał reklamowy i inwestycja w reklamę na tik toku jest bardzo opłacalna. Trzeba zauważyć, że młodzież powoli odchodzi od Facebooka. Przenoszą się więc na lepsze z ich punktu widzenia – aplikacje. Twoje usługi kierowane są do osób mających od 13 do 24 lat? Reklama na tik toku będzie korzystnym wyborem promocyjnym. Należy też zwrócić uwagę na to, że ta aplikacja dostępna jest w 150 krajach. Wynika to z tego, że masz możliwość dotarcia do najbardziej odległych rynków.

Liczba konwersji – jeden z celów reklamowych TikToka

Jednym z celów reklamowych na tik toku jest liczba konwersji. Na dole lejka możesz ustawić reklamę. Tę czynność wykonuje się po to, aby uzyskać, jak największą liczbę konwersji. Bardzo istotne jest w tym przypadku zainstalowanie pixela marketingowego na stronie www. Ważne jest także zdefiniowanie na niej zdarzeń. Taką kampanię najlepiej jest zorganizować wtedy, gdy zostanie zebrany odpowiedni wolumen ruchu. Bardzo dobrą rzeczą jest też przygotowanie swoich odbiorców to działań prosprzedażowych. Pamiętaj, że wszystko należy zacząć od zbudowania świadomości swojej marki.

Jeżeli chciałbyś rozpocząć kampanię marketingową dla swojej firmy, zapoznaj się z ofertą agencji marketingowej TwoGecko.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj