System sprzedażowy POS – wsparcie dla nowoczesnych kawiarni

Prowadzenie dobrej kawiarni jest zajęciem, które może dostarczyć właścicielom wiele satysfakcji. W dobie rosnącej konkurencji, jest to jednak zadanie wymagające nieustannego trzymania ręki na pulsie. Jak poradzić sobie z zarządzaniem lokalem zdobywając nowych klientów i zatrzymując dotychczasowych?

Czym są dla klientów nowoczesne kawiarnie?

Kawiarnia jest dziś nie tylko miejscem spotkań towarzyskich i spędzania wolnego czasu. Coraz częściej prowadzi się tam rozmowy biznesowe, urządza spotkania integracyjne, czasem nawet pracuje. Co przyciąga klientów do konkretnych lokali?
Istotny jest nie tylko bogaty wybór oferowanych produktów, ale też – a może nawet przede wszystkim – miła, szybka i sprawna obsługa. Doskonałym wsparciem w zarządzaniu lokalem i podnoszeniu standardów obsługi jest nowoczesne oprogramowanie do kawiarni.

Co daje aplikacja dla kawiarni?

Im szerszy wybór różnych gatunków kaw i sposobów ich przyrządzania, tym lepiej dla zapewniającego go lokalu. Idealnie jest, kiedy klient może liczyć również na realizację zachcianek spoza oficjalnego menu. Zmiana mleka na chude lub sojowe, stewia zamiast cukru, ciastko koniecznie bez glutenu i orzechów – obsługa nie musi już mieć doskonałej pamięci i tak podzielnej uwagi jak dawniej. Sprzedaż może być sprawnie wspierana przez oprogramowanie do kawiarni.

System sprzedażowy POS z powodzeniem stosowany jest w wielu lokalach gastronomicznych. Ułatwia sprawną obsługę nawet najbardziej kapryśnych i wymagających klientów. Obsługa korzystając z systemu ma możliwość podglądu składu oferowanych produktów, dzięki czemu może dopasować zamówienie do potrzeb i życzeń klienta z uwzględnieniem stanu zapasów surowców i półproduktów. Aplikacja dla kawiarni daje więc możliwość ograniczenia, a nawet całkowitego wyeliminowania sytuacji, kiedy po przyjęciu zamówienia i kilku minutach oczekiwania klienta, okazuje się, że zamówienie musi zostać zmodyfikowana z powodu braku określonego produktu.
Wprowadzenie takiego usprawnienia obsługi, nie tylko umożliwia dobry start nowym lokalom, ale też pozwala przyjemnie zaskoczyć dotychczasowych, wiernych klientów.

Jak zdobyć i zatrzymać klientów?

Sprawny, kompetentny personel, to prawdziwy skarb. Jego sprawność jest jednak coraz częściej wspierana przez nowoczesną technologię. Chcąc nadążyć za konkurencją i mieć możliwość wyprzedzenia jej, warto zainwestować w dobre oprogramowanie do kawiarni.
Systemy POS pozwalają nie tylko usprawnić bieżącą obsługę, ale też nadzorować programy lojalnościowe. To właśnie one pomagają zatrzymać raz zdobytego klienta. Każdy lubi bonusy i zniżki będące nagrodą za powrót do lokalu, który z czasem zyskuje status tego jedynego, ulubionego.
Zastosowanie magnetycznych kart do rejestrowania transakcji i naliczania bonusów, to dużo lepsze rozwiązanie, niż staroświeckie karty tekturowe z naklejkami. Wystarczy przyłożyć kartę do czytnika zintegrowanego w systemie, by zarejestrować kolejną transakcję w programie, lub poinformować klienta o przysługującym mu rabacie.
Oprogramowanie dla kawiarni podnosi też sprzedaż ułatwiając cross selling. Obsługa nie musi pamiętać o wszystkich promocjach, aby móc zaproponować klientowi tę aktualnie obowiązującą, pasującą do jego podstawowego zamówienia.

Nowoczesne oprogramowanie dla kawiarni to same korzyści – dla właścicieli, pracowników i klientów nowoczesnego lokalu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj