Thulium – skuteczne wsparcie obsługi klienta w sklepie internetowym

Profesjonalna obsługa klienta w sklepie internetowym to ważny element budowania wizerunku marki. Od niej zależy w dużej mierze to, czy klient powróci do sklepu albo czy w ogóle zdecyduje się na pierwszy zakup. Thulium to zaawansowane narzędzie wspomagające firmy w sprawnej obsłudze klienta. Sprawdź, co aplikacja może zaoferować Twojej marce.

Czym jest Thulium?

Thulium to zaawansowany technologicznie system contact center oparty na chmurze. Prosta i wygodna w obsłudze aplikacja służy do komunikacji omnichannel. Narzędzie pozwala na obsługę kilku kanałów kontaktu: poczty e-mail, czatu, telefonu, helpdesku i Messengera. Wszystkie kanały znajdują się w jednym miejscu, co znacząco ułatwia obsługę klienta. Dzięki oprogramowaniu obsługiwanie użytkowników sklepu internetowego jest szybsze i wydajniejsze, co przekłada się na większe zadowolenie klienta.

Pełna kontrola nad procesem obsługi

System contact center Thulium przynosi wiele korzyści firmie. Przede wszystkim gwarantuje pełną kontrolę nad procesem obsługi. Oferuje dostęp do wszystkich danych użytkowników, historii kontaktów oraz innych informacji w jednym nowoczesnym narzędziu. Zaawansowane raporty, dashboardy i wallboardy dają szybki pogląd na bieżącą sytuację i pozwalają wyciągnąć wnioski na przyszłość. Data-driven support stanowi najlepszą odpowiedź na rosnące wymagania klientów. Dzięki usprawnieniu obsługi klienta z Thulium możesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym.

Profesjonalny helpdesk

Wykorzystywanie prywatnych skrzynek mailowych w firmie nie daje pełnej kontroli nad ich obsługą, nie prezentuje historii komunikacji i nie pozwala na wykorzystanie potencjału pracy zespołowej. Dzięki Thulium możesz to zmienić. Integralną częścią systemu omnichannel jest helpdesk, czyli jedna skrzynka. Mają do niej dostęp wszystkie uprawnione osoby, co daje im pełną wiedzę na temat historii danego kontaktu. Oprogramowanie porządkuje i usprawnia obsługę mailową w sklepie internetowym. Sprawia, że e-mail zawsze trafia do odpowiedniej osoby, a w przypadku nieobecności jednego pracownika reszta zespołu może z łatwością obsłużyć danego klienta, znając historię komunikacji z nim.

Zaawansowana obsługa czatu

Ważną funkcją, którą oferuje profesjonalny system contact center, jest obsługa czatu. Thulium gwarantuje nowoczesną komunikację tekstową w czasie rzeczywistym. Narzędzie zawiera rozbudowane funkcje czatu, w tym sneak peek, szablony wiadomości oraz identyfikację klienta. W przypadku braku dostępnych konsultantów system zamienia czat w formularz kontaktowy obsługiwany jak poczta e-mail. Masz więc pewność, że żadna wiadomość od klienta nie zostanie przeoczona.

Widget Click2Contact – dla leadów i lepszej obsługi

Thulium system contact center zawiera również praktyczny widget Click2Contact, który możesz zamieścić na stronie. Narzędzie zachęca użytkownika do wyboru jednej z trzech opcji kontaktu: maila, czatu albo zamówienia opcji oddzwonienia (callback). Klienci mogą więc wybrać formę kontaktu, która najbardziej im odpowiada, a Twój zespół może ich łatwo obsłużyć w jednym systemie. To pozwoli zwiększyć sprzedaż w sklepie i poprawić jakość kontaktu z klientem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj