Email marketing – dlaczego warto?

Email marketing - dlaczego warto?

Chcesz dotrzeć bezpośrednio do swojego potencjalnego klienta? Zyskać jego uwagę, być może nawet sympatię? Chciałbyś się z nim zaprzyjaźnić i stworzyć prawdziwą relację? Mamy dla Ciebie świetne narzędzie: email marketing! Dlaczego warto spróbować?

Po pierwsze: trafiasz bezpośrednio do celu!

Badania wskazują, że skrzynka mailowa wciąż jest traktowana przez internautów bardzo osobiście. To ich własne miejsce, to tu gromadzą ważne dla siebie informacje. Na wiadomości mailowe przeznaczamy też znacznie więcej czasu niż np. na zapoznawanie się z komunikatami w social media.

Poza tym, przy właściwie budowanej bazie mailingowej, trafiasz jedynie do tych osób, które rzeczywiście są zainteresowane Twoją ofertą – a to zwiększa szansę na sukces.

Po drugie: Twoja reklama nie zniknie!

Wysyłając maila, nie tylko trafiasz bezpośrednio, ale i długotrwale. Reklama w telewizji czy w radiu trwa kilkanaście sekund… i już po wszystkim. Natomiast mail zostanie w skrzynce. Odbiorca odczyta, zainteresuje się. Być może nie będzie miał czasu dokładniej zapoznać się z Twoją ofertą, ale będzie mógł bez problemu powrócić do niej w dowolnym momencie.

Po trzecie: to niedrogie!

Tak naprawdę e-mail marketing jest jednym z najtańszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Jeśli masz odpowiednio dużą bazę, to koszt dostarczenia oferty jest dosłownie groszowy! W porównaniu do reklamy w prasie, radiu czy telewizji, to naprawdę idealne rozwiązanie nawet dla małych firm. Co więcej, profesjonalne platformy oferują bardzo tanie lub całkowicie bezpłatne plany startowe, dzięki którym możesz przetestować tę formę promocji.

Po czwarte: to łatwe!

Rozpoczęcie przygody z email marketingiem nie jest wcale trudne. Stworzenie całej kampanii to kwestia przemyślenia strategii promocji firmy i dostosowanie jej do tego kanału. Potrzebne będą odpowiednie treści, grafiki. Za pomocą kreatora szablonów układasz je w całość, kilka kliknięć… i już! Zajmie to rzeczywiście kilka, może kilkanaście godzin – ale po opracowaniu pierwszej przesyłki, kolejne pójdą jak z płatka!

Po piąte: to działa!

Kiedy już poświęcisz czas na zaplanowanie kampanii email marketingowej, skupiając się na potrzebach swoich odbiorców i dopracowaniu pod tym kątem swojej przesyłki… to sukces masz praktycznie zagwarantowany. Działania email marketingowe dają bardzo wysoki wskaźnik ROI (określający zwrot z inwestycji). Niektórzy osiągają nawet tak świetne wyniki, że jedna złotówka wydana na kampanię przynosi kilkadziesiąt złotych zwrotu.

Czy jesteś gotowy na taką skuteczność?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj