Niedrogo, ale efektywnie – promocja z taśmami

Promocja to element komunikacji marketingowej. W ten sposób zwiększa się świadomość Klientów, określa się ich preferencje i w tą drogą dopasowuje produkty oraz usługi. Ta metoda przekazywania informacji pozwala zwiększać wiedzę na temat usług i produktów, a tym samym daje szansę – poza określaniem preferencji – na zwiększanie zainteresowania. W promocji liczy się wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi, bo trudny i konkurencyjny rynek, staje się coraz bardziej wymagający. Czy wobec tak postawionych oczekiwań i pojawiających się potrzeb, można mówić o promocji, która nie będzie droga, skomplikowana, ale przyniesie pożądane efekty?

Niedrogo, czyli nieefektywnie

Świadomość odbiorców zdecydowanie wzrasta. Klienci już wiedzą, że wyprzedaże nie do końca są tym, czego by się oczekiwało, a ceny znacząco niższe od tych, jakie posiada konkurencja, kryją za sobą niską jakość, defekty, ukryte wady. Rzadko kiedy kupno czegoś w cenie nieadekwatnej do rodzaju wybieranego produktu, kończy się zadowoleniem. Tym samym można by powiedzieć, że kupując niedrogo i działając bez dużych inwestycji, działa się nieefektywnie. O ile jest w tym sporo racji, o tyle nie brakuje kilku narzędzi promocyjnych, które są zaprzeczeniem powyższego. Mowa chociażby o taśmach klejących.

Taśma klejąca to jeden z najtańszych produktów biurowych. Wykorzystujemy ją praktycznie każdego dnia. Nie zastanawiamy się nad tym, jakiego jest koloru, wytrzymałości, jaki posiada klej. Pozwala bowiem przykleić kartkę do ściany, zakleić kopertę czy wykonać minimalistyczne, niewielkie zasięgiem swojego działania, biurowe „naprawy”. Trochę więcej zaczynamy się nad nią pochylać, gdy w sklepie wybór wzbudza wątpliwości. Którą bowiem wybrać? Różnice w cenach, kolorach, szerokości. Czy wybierzemy tę najtańszą i najmniejszą, czy też najdroższą, nie będziemy musieli martwić się o pustki w portfelu. To kilka złotych wydanych na produkt, który jest potrzebny.

Te kilka złotych staje się jednak bezcenne wobec możliwości, jakie niesie ze sobą dobrze dobrana taśma klejąca. Taśmy używamy do oklejania wszelkiego rodzaju pakunków, w których wysyłamy produkty zamówione przez Klienta, materiały reklamowe mające zachęcić do skorzystania z przygotowanych usług, gadżety spełniające rolę zwiększania zainteresowania ofertą i wzbudzania emocji, gdy przybierają formę upominków. Te kilka złotych to praktyczne zastosowanie, odbiorcy uwielbiają wszystko to, co estetyczne, a do tego mające walory funkcjonalności.

I jeszcze raz – te kilka złotych może posłużyć jako baza do zakupu narzędzia, które stanie się nośnikiem informacji. Niedrogo, czyli nieefektywnie? Nie, z taśmami z własnym nadrukiem.

Informacje na taśmie klejącej

Taśmy klejące pakowe, dzięki którym można dobrze zabezpieczyć produkt na czas transportu, mogą być wykonane w różnych rozmiarach i kolorach. Już te dwa elementy wyróżniają je pośród innych produktów tego typu. Opakowana i zaklejona paczka przy pomocy taśmy z nadrukiem, staje się zdecydowanie bardziej widoczna. Pośród gąszczu paczek znajdujących się w transporcie, mimowolnie skupia na sobie wzrok. Zanim dotrze do odbiorcy, zauważą ją wszystkie osoby postronne.

Na taśmie klejącej pakowej, o odpowiedniej szerokości i kolorystyce, np. do kupienia w E-hurtownia-opakowan.pl, mogą znaleźć się najważniejsze dane firmowe, ułatwiające odnalezienie przedsiębiorcy i skontaktowanie się z nim, lub pozwalające szybko odszukać firmę w internecie, by skorzystać z usług. O firmie dowiaduje się znacznie więcej osób.

Na taśmie tego typu można nadrukować logo, hasło reklamowe, ciekawy cytat. Krótki tekst, który spełnia swoje funkcje, wywołuje pożądane emocje i przyczynia się do zwiększonej sprzedaży. Sposób na promocję, gdzie inwestycja zaczyna się i kończy na taśmie z nadrukiem, ale stającej się znacznie bardziej wartościowym narzędziem marketingowym. Promocja niemalże w nieograniczonym czasie, która trwa od momentu odbioru paczki z firmy czy magazynu, ale nie ma swojego końca jedynie w rękach odbiorcy. Zadowolony Klient, który także zwróci uwagę na kolorową i zadrukowaną taśmę, zaufa i uwierzy w profesjonalne podejście firmy, a tym samym zarekomenduje ją innym osobom.

Właściciel może zająć się innymi działaniami promocyjnymi, które wymagają czasu, pracy i wielokrotnie zespołu ludzi, by dopracować strategie marketingowe na tip top. W tym samym czasie paczka oklejona taśmą z nadrukiem przechodzi przez kolejne ręce i bez udziału firmy, „robi swoją robotę”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj