Prowadzenie firmy, która zatrudnia pracowników nieodłącznie wiąże się z koniecznością dbania o sprawy kadrowe. Niestety, nie jest to zadaniem łatwym.
Dlatego też warto zastanowić się nad wykorzystaniem nowoczesnego oprogramowania, które pozwoli nam nie tylko dbać o dokumentację kadrową, ale również sprawnie naliczać i wypłacać wynagrodzenia.
Program kadrowo-płacowy Aga
Jednym z narzędzi, które warto wykorzystać – niezależnie od tego czy prowadzimy własną firmę, czy też biuro rachunkowe, które zajmuje się płacami innych firm jest program kadrowo-płacowy Aga. To nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na prowadzenie dokumentacji kadrowej, historii zatrudnienia pracowników a także automatyczne ewidencjonowanie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzenia. Więcej o tym programie przeczytasz na www.pcbiznes.pl.
Dokumentacja kadrowa w jednym miejscu
Prowadzenie historii zatrudnienia pracownika, przechowywanie jego danych osobowych oraz dokumentów – to wszystko w obliczu nowych regulacji prawnych dotyczących RODO bywa kłopotliwe dla przedsiębiorców. Na szczęście, wykorzystując program kadrowo-płacowy Aga możesz mieć pewność, że wszystkie dane są bezpieczne. Program pozwala bowiem na prowadzenie rejestru wydruków.
Łatwość naliczania wynagrodzenia
Wspomniany przez nas program kadrowo-płacowy to również narzędzie prowadzące ewidencję pracy. Dzięki temu naliczanie wynagrodzenia odbywa się automatycznie. Oprogramowanie to ułatwia również naliczanie stawek chorobowych, macierzyńskich czy urlopowych. Możesz więc mieć pewność, że nie popełnisz żadnego błędu.
Deklaracje podatkowe – szybko i sprawnie
Kolejną zaletą tego programu jest fakt, że za jego pomocą szybko i sprawnie możesz wygenerować wszystkie deklaracje podatkowe: PIT-11, PIT-4R, PIT-R, PIT-8AR. Co więcej, za pomocą programu szybko i sprawnie wyślesz je do serwisu e-Deklaracje. Co ważne, program jest na bieżąco aktualizowany, nie musisz więc martwić się, czy wersje deklaracji, które wysyłasz są odpowiednie. Słowem, jest to rozwiązanie, dzięki któremu możesz pracować znacznie efektywniej.