Naklejki reklamowe – kiedy się sprawdzą? Jakie wybrać?

Promocja i marketing firmy to działania niezbędne do prawidłowego rozwoju działalności i zwiększania zysków. Istnieje wiele sposobów wzbudzania zainteresowania potencjalnych klientów naszą ofertą. Jednak rozbudowane social media, wizytówki i ulotki to nie jedyne sposoby na rozwój firmy – dobrym rozwiązaniem są także naklejki reklamowe. Czym się zatem charakteryzują i jakie wybrać?

Naklejki reklamowe – kiedy sprawdzą się przy promocji naszej działalności?

Drobne i estetyczne etykiety promocyjne mieszczące logo firmy doskonale spełniają swoją rolę przede wszystkim jako subtelne dodatki oferowanych usług czy produktów. Ich przeznaczenie ma realny wpływ na marketing – reklamowe naklejki z nadrukiem mogą ozdobić notatniki, etui telefonu, okładki czy nawet meble. Mają zatem szansę dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów. Dodatkowym atutem jest sam sposób ich wykorzystania – naklejka bez wątpienia jest elementem dużo ciekawszym niż ulotka, ponieważ samodzielnie możemy oderwać ją od zabezpieczającego papieru i nakleić w dowolne miejsce. By jeszcze wzmocnić ich promocyjne działanie, dobrym pomysłem jest umieszczanie w ich obrębie numeru telefonu bądź adresu mailowego – spełnia ona wówczas funkcję swego rodzaju wizytówki.

Jak przekazywać naklejki klientom?

Jak zatem przemycić naklejki z produktem w przemyślany sposób? W przypadku komponowania zamówienia online, dobrym pomysłem jest umieszczenie kilku naklejek w paczce. Analogicznie wygląda to w sklepach stacjonarnych – nalepki można zapakować wraz z produktami lub dodatkowymi materiałami promocyjnymi – także niewielkimi upominkami, takimi jak słodycze bądź próbki produktów. Firmy zajmujące się usługami, mogą z kolei przekazywać je wraz z upominkami na konferencjach czy z dostarczanymi klientowi dokumentami. Warto oczywiście zaznaczyć, że używanie naklejek w niedozwolonych miejscach publicznych oraz na prywatnych dobrach należących do innych osób nie jest polecanym rozwiązaniem promowania firmy. Naklejanie ich na samochodach, przystankach, ławkach czy sygnalizacji świetlnej to swego rodzaju zaśmiecanie przestrzeni miasta i nie będzie ono wartościowym rozwiązaniem w pozyskiwaniu nowych klientów.

Jakie naklejki wybrać?

Aktualnie, dostępne oferty naklejek dzielą się na kilka możliwości. Najczęściej wybieraną formą są standardowe foliowe naklejki samoprzylepne. Główną cechą przemawiającą za ich praktycznością, jest odporność na warunki atmosferyczne, które mogłyby zmyć lub uszkodzić naklejkę niezabezpieczoną folią. Dzięki przemyślanej wodoodpornej formule, śnieg, deszcz, grad czy zmieniająca się temperatura otoczenia, nie przyczyniają się do szybkiego rozkładania nalepek. Są one odporne także na uszkodzenia mechaniczne i łatwo je przechowywać.

Papierowa alternatywa jest mniej popularnym, ale bardzo estetycznym rozwiązaniem – naklejki te nie są tak trwałe jak wersja foliowa, ale prezentują się profesjonalnie i są bardziej ekologiczne – znajdą zatem swoje zastosowanie na przykład w branży związanej ze zdrową żywnością bądź kosmetykami. Z racji istnienia wielu sposobów i technologii wykonania samoprzylepnych etykiet, możemy dokładnie zaprojektować nasze naklejki, wybierając dowolne kształty i style tła dla firmowego logotypu – projekt jest w całości spersonalizowany. Jest także możliwość wydruku na przezroczystym tle.

Fot.: pixabay.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj