Jak usprawnić obsługę klienta w firmie?

Dział obsługi klienta to jeden z najważniejszych działów w firmie. Profesjonalny kontakt z klientem służy nie tylko udzieleniu informacji na temat oferty, ale również wspomaga sprzedaż produktu i buduje pozytywny wizerunek marki. Dlatego tak ważne jest usprawnienie procesów obsługi klienta w przedsiębiorstwie. W zadaniu tym pomoże system Thulium.

Co to jest Thulium?

Thulium to nowoczesny system contact center, który służy do obsługi klienta. Zaawansowane oprogramowanie zawiera szereg praktycznych funkcji, takich jak m.in. obsługa czatu (w tym Messengera), infolinii, helpdesku oraz widget Click2Contact. System generuje karty klienta z indywidualną historią kontaktów, które integrują dane użytkownika z wielu różnych kanałów kontaktu w jednym miejscu.

System e-support Thulium skutecznie wspomaga i usprawnia organizację pracy konsultantów w biurze obsługi klienta. Umożliwia przyporządkowanie ich do właściwych kolejek (np. na podstawie działów), kontrolę jakości oraz mierzenie pracy specjalistów. Wszystkie te funkcje i udogodnienia tworzą z programu narzędzie omnichannel dla firm komunikujących się z klientami przez więcej niż jeden kanał kontaktu.

Dlaczego warto zainwestować w Thulium?

System contact center Thulium to nowoczesne, funkcjonalne narzędzie, które sprawdzi się w każdej firmie z biurem obsługi klienta, niezależnie od wielkości działu. Oprogramowanie skutecznie zwiększa wydajność zespołu. Dzięki identyfikacji klientów oraz wyświetlaniu konsultantom historii kontaktów pracownicy nie tracą czasu na szukanie informacji o kliencie. Program zapisuje komunikację ze wszystkich kanałów, dzięki czemu pracownik ma możliwość rozmowy z klientami w kontekście wcześniejszych ustaleń. Funkcja oddzwaniania utrzymuje ich na linii, co zabezpiecza firmę przed utratą klientów.

Profesjonalny system contact center porządkuje też proces obsługi i dystrybucji połączeń do odpowiednich konsultantów, co znacząco usprawnia pracę zespołu. Liczne funkcjonalności helpdesk poprawiają wydajność pracowników. Wszystkie wiadomości trafiają na jeden adres działu firmowego, co pozwala je obsługiwać przez konkretny zespół pracowników. W ten sposób likwiduje się ryzyko dublowania zadań. Oprogramowanie umożliwia ponadto łatwe przepisywanie zadań na innych konsultantów, co skutecznie zabezpiecza przedsiębiorstwo przed zastojem w sytuacji np. urlopu albo nieobecności danego pracownika. Opcja personalizacji szablonów wiadomości służy kreowaniu pozytywnego wizerunku marki jako firmy podchodzącej indywidualnie do każdego klienta. Narzędzie umożliwia również osobom zarządzającym łatwe sprawdzanie parametrów obsługi oraz monitorowanie pracy wykonywanej przez podwładnych.

Funkcje raportowania i prowadzenia statystyk w czasie rzeczywistym pozwalają analizować pracę zespołu i poprawiać jej jakość. Dzięki kompleksowej obsłudze w jednym systemie różnych kanałów kontaktu, takich jak Facebook Messenger, czat, callback czy Click2Contact, firma obniża koszty administracji, utrzymania i zarządzania poszczególnymi narzędziami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj