Kampanie na Facebooku – co trzeba wiedzieć?

Jest mnóstwo sposobów na reklamę własnych usług, artykułów lub firmy w internecie. Dokonując decyzję o wejściu w sektor promocji multimedialnych, stajemy przed wyzwaniem doboru platformy, jaka zapewni nam duże zarobki przy najmniejszych wydatkach. Do jednych spośród najpopularniejszych, jednak również najskuteczniejszych sposobów reklamowych w mediach społecznościowych należy Facebook Ads.

Facebook Ads – co to jest oraz jak funkcjonuje?

Nieraz samo prowadzenie fanpage jest niewystarczające, więc należałoby zainwestować w specjalne kampanie (więcej o prowadzeniu fanpage na https://dais.pl/prowadzenie-fanpage/). Kampanie Facebook Ads to treści finansowane, jakie przedstawiają się na tej sieci społecznościowej. Są udostępniane użytkownikom jako promocji czy dane o interakcjach pozostałych klientów w formie polubień, natomiast również komentarzy. Co najistotniejsze, są dobrane do zainteresowań grupy docelowej. Dzięki temu ogłoszeniodawcy mogą wpływać wprost do osób, jakie prawdopodobnie są zainteresowane ich usługami czy artykułami.

Więcej na temat kampanii facebook przeczytasz na https://dais.pl/facebook-ads/.

Kampania FB składa się z zestawów reklam i reklam. Na jej poziomie ustawiasz cel, jaki może być różnorodny, we współzależności od tego, jakie rezultaty chcesz uzyskać. Dla jakiejkolwiek kampanii możesz opisać jedynie jeden cel. Jeśli zmierzasz do tego, by Twoja strona na Facebooku została wypromowana, promocja będzie regulowana pod kątem uzyskania prawdopodobnie największej ilości polubień. Wybory, jakich dokonasz na tym poziomie, zostaną automatycznie wykorzystane do wszelkich informacji stworzonych w zakresie poszczególnej działalności.

Wielkość grupy ewentualnych klientów zależy od celu kampanii

Pokazowo: jeżeli za cel wybrałeś sobie przygotowanie zaangażowania dookoła konkretnego postu, to wielkość ewentualnych użytkowników będzie niewątpliwie większa aniżeli w wypadku kampanii uregulowanej na konwersje. Im większe zainteresowanie pragniesz uzyskać, tym bardziej precyzyjnie powinieneś opisać osoby, do jakich kierujesz reklamę. Pamiętaj natomiast, iż wszystko zależy od Twoich celów biznesowych – kampania, w jakiej grupa użytkowników liczy 500 osób może wytworzyć niewątpliwie większy zwrot z inwestycji aniżeli taka, jakiej zasięg wynosi 100 tys.

Zestaw reklam oraz ich targetowanie

Gdy mamy już wyznaczony cel promocji, możemy podejść do tworzenia zestawów informacji oraz ich dokładnego targetowania. Pokazowo, natomiast kampania więc jeden cel, może składać się z 10 rozmaitych zestawów informacji. Każdy zestaw może być kierowany do innej grupy docelowej, różniącej się wiekiem, płcią, lokalizacją, zaciekawieniami, statusem związku, aktywnością na facebooku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj