Na czym polega blogger relations i czy wciąż się opłaca?

Polska blogosfera cieszy się ogromną popularnością, dzięki czemu posiada ona duży wpływ na swoich odbiorców. Nawiązanie współpracy pomiędzy markami a blogerami jest zatem doskonałym sposobem na promocję różnego rodzaju produktów czy usług, nie tylko poprzez platformę blogową, ale też przez media społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona osób, które mogą stać się potencjalnymi klientami danej marki.

Czym jest blogger relations?

Działania skupiające się na blogger relations prowadzone są przez agencję blogerską, która pośredniczy w nawiązywaniu współpracy reklamowej pomiędzy influencerami a markami. Dzięki temu każda oferta jest odpowiednio dopasowana zarówno do potrzeb reklamodawcy, jak i blogera, co pozwoli uzyskać jak najlepsze efekty kampanii reklamowej.

Rozbudowana baza influencerów umożliwi znalezienie osób o odpowiednim contencie, co zapewni dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Reklama zgodna z tematyką bloga zwiększy szanse na zainteresowanie ich oferowanym produktem lub usługą. Dlatego warto skorzystać z usług agencji blogerskiej, która kompleksowo zajmuje się współpracą marek z blogerami, zapewniając im obopólne korzyści.

Formy współpracy z blogerami

Współpraca blogerów oraz marek może mieć różną formę, taką jak na przykład klasyczna reklama, w której bloger poleca konkretny produkt bądź usługę, product placement lub organizacja konkursu. Możliwość wyboru różnorodnej formy współpracy umożliwi marce stworzenie reklamy, dostosowanej do jej aktualnych potrzeb. Pomocna w tym będzie baza influencerów, która zawiera szczegółowe dane dotyczące polskiej blogosfery.

Warto wiedzieć, że blogerzy mają znaczący wpływ na swoich obserwatorów, wyznaczając trendy w takich dziedzinach jak na przykład moda, uroda, dieta, kultura, podróże, czy nawet biznes. Dlatego odpowiednio dobrana współpraca zapewni markom doskonały środek reklamy, zachęcający odbiorców danego influencera do skorzystania z reklamowanych przez niego produktów bądź usług. Reklama na blogu może być płatna lub barterowa. Wybór formy współpracy zależy zarówno od woli blogera, jak i reklamodawcy.

Na czym polega blogger relations?

Agencja, która oferuje usługi blogger relations, pomoże znaleźć blogerom odpowiednie zlecenia, dzięki czemu pozyskają oni ciekawe oferty współpracy z markami. Pozwoli im to uczestniczyć w atrakcyjnych kampaniach, testować nowe produkty, a także korzystać z różnorodnych usług. Natomiast baza influencerów umożliwi reklamodawcom znalezienie takich osób, które poprzez reklamę przyniosą firmie największy zysk. Agencje blogger relations często pomagają kompleksowo w innych kwestiach, takich jak np. pozycjonowanie stron.

W bazie influencerów Keep Going Group znajdują się liczne blogi wraz z ich parametrami SEO. Decydując się na współpracę, otrzymujemy nie tylko promocję w social media, ale również wsparcie w pozyskiwaniu wartościowych linków, pozytywnie wpływających na pozycjonowanie stron.

Dzięki różnorodnym blogom, reklamodawcy mają możliwość wyboru tematyki dopasowanej do ich grupy docelowej. Niezwykle popularne są blogi dotyczące mody i urody, a także podróżnicze, kulinarne, fitnessowe, parentingowe oraz dotyczące tematyki samorozwoju czy też finansów. W zależności od tego, do jakiej grupy docelowej skierowana jest kampania reklamowa, baza blogerów, jaką dysponuje agencja blogerska, pozwoli znaleźć odpowiednie osoby do współpracy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj