Święta Bożego Narodzenia to czas spotkań w rodzinnym gronie, jak i wzajemnego obdarowywania się prezentami. Czy wiesz, że tradycję wręczania upominków możesz wykorzystać do promocji swojej firmy? Działasz w branży e-commerce? W takim razie powinieneś zastanowić się nad dołączaniem gratisów do paczek z zamówieniami klientów. Najlepiej zainwestuj w atrakcyjne gadżety reklamowe. Sprawdź, dlaczego warto to zrobić i poznaj propozycje firmowych prezentów na Święta 2020.
Jak wykorzystać świąteczne upominki do promocji firmy?
Przedsiębiorcom powinno zależeć na budowaniu pozytywnego wizerunku marki i dobrych relacji z klientami. Przeznaczone dla nich upominki w postaci świątecznych gadżetów reklamowych nadają się do tego wręcz idealnie. Taki prezent możesz wykorzystać m.in. jako:
- podziękowanie za owocną współpracę z kontrahentem – w tym przypadku najlepiej postaw na eleganckie, prestiżowe produkty,
- formę pokazania, jak bardzo zależy Ci na kliencie – świetny sposób na budowanie pozytywnych relacji i zatrzymanie konsumenta na dłużej,
- zachętę do dokonania zakupu – wystarczy dodać w ofercie informację o dołączaniu gratisów do każdego zamówienia.
Co można zyskać, wręczając świąteczne prezenty kontrahentom?
Pamiętaj, że świąteczne prezenty dla kontrahentów nie muszą być drogą inwestycją. Nawet drobny i tani, ale ładnie wykonany oraz funkcjonalny przedmiot ułatwi Ci promocję biznesu. Firmowe upominki dla klientów to świetny sposób na:
- zbudowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa,
- poprawę relacji pomiędzy firmą a kontrahentem,
- zwiększanie świadomości o marce,
- wyróżnienie się na tle konkurencji.
Okres Świąt Bożego Narodzenia jest idealnym momentem na ich wręczanie. W tym gorącym dla branży handlowej czasie powinieneś postarać się o to, aby przyciągnąć do siebie jak najwięcej kontrahentów. Firmowy gadżet reklamowy na pewno Ci w tym pomoże. Nie musisz traktować go jak niespodziankę. Coraz więcej sklepów chwali się wręczaniem takich prezentów, oferując klientom możliwość ich wyboru.
Sprawdź czym się kierować podczas zakupu firmowego upominku dla klientów
Inwestując w gadżety reklamowe, chcesz przyciągnąć do siebie klienta i budować pozytywny wizerunek marki? W takim razie zwracaj uwagę na to, jaki prezent dla niego kupujesz. Wybierając firmowe upominki dla kontrahenta, skup się przede wszystkim na takich kwestiach, jak:
- profil klienta – jego zainteresowania i potrzeby, jeśli chcesz obdarować osobę, z którą prowadzisz owocną współpracę,
- użyteczność przedmiotu – zawsze stawiaj na produkty wielorazowego użytku, przydatne w codziennym życiu,
- nachalność reklamy – staraj się, aby nadruk z firmowym logo czy sloganem był dyskretny, nie rzucał się zbyt mocno w oczy,
- jakość wykonania – musi być wysoka, jeśli zależy Ci na budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.
Firmowe prezenty dla klientów – pomysły na Święta 2020
W okresie świątecznym producenci gadżetów reklamowych zasypują nas ofertami różnych upominków z firmowym nadrukiem. Wybór tego najlepszego może być trudny, dlatego przygotowaliśmy kilka propozycji, które mogą stać się dla Ciebie inspiracją. Do ciekawych prezentów dla klientów na Święta 2020 można zaliczyć:
- świeczniki, lampki lub świece,
- zestawy do zaparzania herbaty,
- drobne ozdoby choinkowe – polecamy ekologiczne, modne dziś produkty drewniane,
- czapki św. Mikołaja,
- podgrzewacze do rąk, idealne na zimowe mrozy,
- szablony do ozdabiania kawy różnymi posypkami.
Pamiętaj, aby zachować świąteczny charakter takich gadżetów, dyskretnie nanosząc na nie nadruki z firmowym logo czy hasłem reklamowym. Jeśli chcesz zaczerpnąć dodatkowej inspiracji w poszukiwaniu ciekawych pomysłów na gadżety świąteczne koniecznie zajrzyj tutaj.
Wręczanie świątecznych prezentów kontrahentom to tania reklama firmy!
Mamy nadzieję, że powyższe pomysły zainspirowały Cię do zakupu ciekawych świątecznych prezentów dla klientów. Pamiętaj, że promocja poprzez gadżety reklamowe może być zarówno skuteczna, jak i tania. Z powodzeniem możesz postawić na drobne i tanie firmowe upominki. Najważniejsze jest to, abyś wybierał przedmioty funkcjonalne, estetyczne i wykonane z dobrych materiałów. Dzięki nim wypromujesz swój biznes i zatrzymasz przy sobie na dłużej wielu kontrahentów.